Onlineklubben Stinas Space

Unik kombination af

Mindfulness Yoga & Styrke

Over 30 års undervisningserfaring

Styrk din krop med online yoga

Træn effektivt med liveundervisning 3 gange om ugen gennem onlineklubben Stinas Space

Pris: 299 kroner om måneden

Yoga giver dig en række fordele:

  • Din krop bliver mere smidig, så du forebygger skader i forbindelse med sport
  • Dit immunforsvar og dine muskler styrkes
  • Du får lettere ved at koncentrere dig og nå dine mål
  • Du får ro og overblik

 

Onlineundervisning gør det let at opnå de fordele:

  • Du sparer tid og penge på transport og kan deltage, uanset hvor i verden du opholder dig
  • Du kan se replay af undervisningen i 7 dage, hvis du ikke kan deltage live
  • Du kan stille spørgsmål og få feedback på, hvordan du laver øvelserne, hvis du indstiller din skærm, så jeg også kan se dig

Læs om alle hold her >>>

LIVE er bedst

Nærvær er kernen i Mindfulness

Medlemmer holder meget af min LIVE træning.

Jeg dyrker også NÆRVÆR fordi vi mangler det så meget i vores travle liv.

Biblioteket er til dig, som

  • ikke har mulighed for at ramme tidspunktet
  • har brug for noget NU!
  • søger anden inspiration
  • ønsker at øge intensiteten

Hvis der mangler noget siger du bare til.

REPLAY er næstbedst

Streamet nærvær

Hvis du ikke når til træning, kan du se en optagelse.

Og træne når det passer dig.

Den er tilgængelig i 7 dage.

Den er nærværende på samme måde som en streaming af Nyheder – man var der næsten.

Der er en anden KANT end på min træningsforløb, hvor rammen er mere tidsløs.

Prøv eventuelt en prøvetime, og mærk forskellen.

LIVE online yoga hver uge

Mindful yoga

Langsom Søndag

Mindful yoga, hvor du laver simple, rolige yogaøvelser, primært mens du ligger ned.

Du fokuserer på bevægelser, tanker og åndedræt og er til stede i nuet, mens din krop bliver smidig, afslappet og stærk.

Derfor er Mindful Yoga især god for dig, der er helt ny i yoga, dig der har skader eller smerter. Erfarne yoga- og meditations-udøvere vil virkelig kunne mærke udbyttet af mindfulness i bevægelse.

Afsluttes med 10 minutters afspænding.

Yin yoga

Yin yoga, hvor du holder stillingerne i mindst 3 minutter, så både muskler, bindevæv, led og sener bliver smidige.

Derfor bliver du fremover mindre stiv i ryg og lænd efter mange timer på kontorstolen eller i bilen, og du får færre sportsskader.

Yin yoga er rolig og afstressende, og beroliger nervesystemet og kan derfor være et rigtig godt supplement til en mere aktiv træning.

Afsluttes med 10 minutters afspænding.

Styrke Yoga

Styrke yoga, hvor du får pulsen op, øger smidigheden i kroppen og styrker musklerne og din balance.

Træner du en til to gange om ugen, får du en flottere kropsholdning. Udover mere overskud og bedre fokus.

Inklusiv 15 minutters yin yoga og afspænding.

Yin & Yang

30 minutter. De første 20 min. er yang-træning. Her styrker du dine core-muskler, ben, balder og balance med egen kropsvægt. Sommetider bruger vi en rekvisit.

Herefter 10 min. yin yoga, der strækker og smidiggør bindevævet i kroppen, afspænder nervesystemet og giver en indre fred og ro.

Du vil opleve — hvis du er vedholdende og træner bare én gang om ugen, gerne to, at din kropsholdning bliver flottere, du bliver mere udholdende, dine muskler bliver mere spændstige, og at du får mere overskud og bedre fokus.

* = inkl. i #Stinas_Space

Video og lyd biblioteket

Medlemmer har adgang til videoer, lydfiler, artikler

SE

Videoer med træning 

LÆS

Blogindlæg og artikler

LYT

Meditationer og andre lydfiler

Populært i shoppen